פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

שיטות לשיפור אנגלית שיעזרו לכם בפסיכומטרי

שיטות לשיפור אנגלית שיעזרו לכם בפסיכומטרי

הפסיכומטרי הוא כמעט תחנת חובה במסלול ההתפתחות של רוב הצעירים בימינו. הבחינה היא גם אירוע מלחיץ במקרים רבים, ובפרט מאתגר החלק של האנגלית. כדי להגיע בראש שקט למבחן שמשפיע במידה בלתי מבוטלת על העתיד ועל האפשרויות שייפתחו בפניכם, כדאי ליישם את השיטות הבאות לשיפור האנגלית.

לקרוא ולהקשיב לתכנים באנגלית

הפרקים במבחן הפסיכומטרי שבוחנים את השליטה באנגלית כוללים שאלות מ-3 סוגים: הבנת הנקרא, ניסוח מחודש למשפטים והשלמה של משפטים.

בהתאם כדאי להגיע לבחינה עם אוצר מילים נרחב ככל האפשר וגם אחרי תרגול של הבנת טקסטים מסוגים שונים. אמנם הפסיכומטרי הוא מבחן בכתב אבל כדי להגיע אליו עם אוצר מילים עשיר באמת, ובעיקר מגוון מאוד (שהרי אי אפשר לדעת אילו מילים יופיעו בטקסטים שייכללו בבחינה), ההמלצה היא גם לקרוא וגם להקשיב לתכנים באנגלית.

בדרך זו מתרגלים מיומנויות שונות וגם מפעילים אזורים שונים במוח, כך שהשליטה בשפה החשובה משתדרגת באופן משמעותי יותר מאשר כשרק קוראים טקסטים רלוונטיים. בנוסף צוברים ביטחון עצמי, וכך כשמקבלים את הפרק עם השאלות האנגלית ניגשים אליהן ברוגע וללא לחץ.

קורס ייעודי לרכישת השפה

כדאי לזכור שאנגלית היא שפה שבכל מקרה כדאי לרכוש את מיומנויות השימוש השונות לגביה. בעולם יש כ-2 מיליארד בני אדם ששולטים בה ברמה כזו או אחרת, ולכן מי שיודע לקרוא/ לכתוב/ לדבר/ להקשיב באנגלית זוכה גם ליתרון בשוק התעסוקה, אפשרות לנצל הזדמנויות שונות בשלל תחומים, מסתדר טוב יותר בחו”ל ובאופן כללי הופך לחלק בלתי נפרד מהכפר הגלובלי כך שהאפשרויות שלו מתרחבות מאוד.

לימודים בבית ספר לאנגלית יקנו לכם שליטה מלאה בשפה, על כל המיומנויות החיוניות השונות. קורס שכזה הוא גם הכנה טובה מאוד לפסיכומטרי וגם כאמור דרך טובה לספק כלים לחיים מלאים ועשירים יותר.

כדאי כמובן לבחור בבית ספר בעל שם שכבר צבר ניסיון רב בהקניית השליטה באנגלית ושיש לו קורסים גם למתחילים וגם למתקדמים, כך שתוכלו לבחור לימודים ברמה שמתאימה לכם. פריסה רחבה של סניפים מבטיחה הגעה נוחה ללימודים.

שיעורים פרטיים

עוד דרך לשפר את האנגלית ולהגיע מוכנים טוב יותר לבחינה הפסיכומטרית היא שיעורים פרטיים. היתרון העיקרי הוא כמובן תשומת הלב המלאה של המורה, ובדרך כלל גם ההגעה לשיעור תהיה קלה ונוחה יותר (ואולי אפילו הוא יתקיים אצלכם בבית).

החיסרון הוא המחיר הגבוה יותר ביחס לקורס בבית ספר. בנוסף ישנם מצבים שבהם לימוד קבוצתי ושיעורים שבהם תדברו באנגלית עם חבריכם לקורס יהיו אפקטיביים מאוד, וכדאי לקחת גם עובדה זו בחשבון.

תרגול מבחנים פסיכומטריים משנים קודמות

כשמתרגלים את פרקי האנגלית ממבחנים פסיכומטריים קודמים, אפשר גם לשפר את האנגלית וגם לזכות בהיכרות משמעותית עם סוגי השאלות הרלוונטיים. היתרון העיקרי הוא ההכנה הממוקדת מאוד, אבל מצד שני בי”ס לאנגלית, שיעורים פרטיים ותרגול השפה דרך האזנה וקריאה (ובמידת האפשר גם דיבור וכתיבה) מובילים לשליטה טובה יותר באנגלית.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן