פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

מבחן פסיכומטרי – מדוע צריך לעשות אותו?

מבחן פסיכומטרי – מדוע צריך לעשות אותו?
מבחן פסיכומטרי – מדוע צריך לעשות אותו?

כאשר הנכם מתחילים לחשוב על לימוד למבחן פסיכומטרי, בוודאי צצות בראש שלכם הרבה שאלות בהיבט של הלימודים לקראת מבחן פסיכומטרי, מהי ההכנה הכי מיטבית ומה היא החשיבות של הציון במבחן זה, אשר תשפיע באופן ניכר על האפשרות שלכם להתקבל לקראת לימודים במכללה או אוניברסיטה. עצם קיומו של מבחן פסיכומטרי יכול לעורר אצלכם מנעד נרחב של שאלות, וגם עשוי לעורר אצלכם סטרס ופחד רב ממנו, מהסיבה כי עסקינן במשימה מורכבת למדי. קבלה של אינפורמציה יסודית על מבחן פסיכומטרי אשר הנכם עומדים לבצע וכל אשר טמון בו, עשויה להוות לכם פתרון בהיבט אשר קשור למבחן זה, כמו למשל – באיזה מועד הכי כדאי לכם לגשת אל מבחן זה וכיצד עליכם להתמודד עם החשש מהמבחן כדי שלא יגרמו נזק לסיכויי ההצלחה, לתפקוד ולריכוז במבחן הזה.

כמו כל שאר האלמנטים החיוביים אשר קורים לכם במהלך החיים שלכם, אף הקבלה שלכם למוסד של אוניברסיטה או מכללה מבוצע באמצעות תחרות שאחריה יתקבלו אלה אשר הציונים שלהם מתאימים למוסד זה, מפאת הגורם כי הביקוש ללימודים אצלם רב בהרבה על ההיצע. לא נותר בידי המוסד ללימודים גבוהים, אלא לבצע סלקציה של מרבית המועמדים אליהם ולקבל לחיקם רק את אלו מבינכם אשר החיזוי להצלחה שלהם הינו מירבי.

מדוע יש צורך במבחן פסיכומטרי?

מטרת המבחן הפסיכומטרי הינו לנבא מה יהיו סיכויי ההצלחה שלכם במהלך הלימודים האקדמיים שלכם, הווה אומר – יוצאים מתוך נקודה, כי מבחן פסיכומטרי ידרוש מכם כישורים ויכולות עבור ביצוע של לימודים במכללות ובאוניברסיטאות השונות וכן קבלה של ציון גבוה בבחינה הזאת תשקף יכולת של למידה אקדמאית, אשר תהלום את הדרישות שלהם. לשם זאת, נוסד המרכז הארצי לבחינות ולהערכה כראוי להחלטה של ועד ראשי האוניברסיטאות. המרכז הארצי לבחינות ולהערכה יעביר את המבחן שלכם, מתוך היעד של הענקת אמצעי מיון אחידים אשר יוודאו בצורה יותר מיטבית את היכולת שלכם לעומת ההישגים שלכם בבית הספר התיכון, אשר בו למדתם. בנוסף לכך, הציון של מבחן פסיכומטרי לא מהווה מדד יחידי והוא מבוצע בשילוב עם ממוצע הבגרות שלכם וכך יתקבל ציון התאמה על ידיו יבוצע המיון.

כיצד לומדים לקראת מבחן פסיכומטרי?

שיטת ההכנה הכי שכיחה ומקצועית הינה על ידי קורס הכנה.

לקבלת מידע נוסף על קורס פסיכומטרי של זינוק, ניתן ליצור קשר עוד היום.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן