פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

טיפים לתחילת לימודי הפסיכומטרי

נתחיל ונאמר שבכל שלבי החיים אדם תמיד לומד ורוכש כלים חדשים וידע על מה שקורה מסביבו ומה שקורה בעולם בכלל. החל מהרגע שנולדנו ואנו מתחילים לאסוף מידע ראשוני לגבי מה שקורה מסביבנו, דרך השנים הראשונות שלנו בגן הילדים, בית הספר היסודי, התיכון, הצבא והחיים שאחרי הצבא. כל אלה מאופיינים כתקופות שונות שבהם אנו רוכשים כלים וידע וטווים לעצמנו מסלול לעתיד מסוים. תקופת הלימודים שאחרי הצבא תהיה לרוב לצורך רכישת מקצוע לחיים ובניית העתיד שלנו. הפעם הראשונה שנכנס לכיתת הלימוד לפסיכומטרי בתקופה שאחרי הצבא תזכיר לנו את התחושה של היום הראשון בכיתה א’. מצד אחד פחד וחוסר וודאות ומצד שני התרגשות נפלאה של תקופה חדשה וטובה יותר שתכין אותנו ללימודים במכללות או באוניברסיטאות.

מה אנו רוצים ללמוד לאחר הפסיכומטרי?

ראשית, לפני שנגיע לאותו יום ראשון של לימודי פסיכומטרי, נצטרך להחליט מה אנו רוצים ללמוד לתואר. בדרך כלל כשאנשים עוד מחפשים את עצמם הם נוהגים ללמוד תואר ראשון כללי כלשהו שיכול לפתוח להם דרך לתואר שני ספציפי יותר עם התמקצעות בתחום מסוים. אם אין לכם תשוקה לתחום מסוים יהיה לכם קשה מאוד להתמיד בו או להיות מרוצים מהעבודה בו יום יום בעתיד, לכן כדאי לבחור את הדרך שלכם בקפידה תוך התחשבות במצב שוק העבודה והיכולת שלכם להתפרנס כראוי ולפרנס את המשפחה שלכם בכבוד.

טיפים חשובים לתחילת הדרך:

  • כדאי לרכוש ציוד משרדי איכותי כגון כיסא ישיבה נוח, כלי כתיבה איכותיים וקלסרים שיעזרו לכם לעשות סדר בניירת. קורס הפסיכומטרי דורש שעות רבות של חזרה על החומר ואתם חייבים להיות מוכנים!

  • השתדלו לעשות חזרה על החומר מבית הספר על ידי צפייה בסרטונים באינטרנט כדי להגיע לשיעורים הראשונים בכל קורס עם ידע רענן יותר מה שיקל עליכם את הכניסה למסלול הלימודי.

  • תנסו להתחיל את הקורס ביחד עם חבר/ה קרובים או לרכוש כאלה בימים הראשונים שלכם בלימודים על מנת ללמוד ביחד חלק מהזמן מה שיקל עליכם את תקופת הקורס.

  • השתדלו להגיע לכל השיעורים ולקלוט בהם כמה שיותר חומר. זה חשוב כי כך תוכלו לזכור הרבה יותר חומר לקראת מבחן הפסיכומטרי ולהגדיל את הסיכוי לציון גבוה יותר במבחן שכה יעזור בעתיד האקדמאי שלכם.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן