פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

טיפים לראיון עבודה ב’

אחרי שתיקחו נשימה עמוקה ותיזכרו בהצלחות שלכם, יש כמה דברים פרקטיים שאם תקפידו עליהם יתכן ותרגישו בטוחים יותר לקראת הראיון:

1 – שעת הראיון – עדיף שתקבעו את שעת הראיון בשעה שאתם יודעים שאתם במיטבכם, ככל הניתן. אם אתה לא יודעים מהי שעת השיא שלכם נסו לבדוק לאורך שבוע באיזו שעה של היום אתם מרגישים יותר עירניים.
2 – היכרות מקדימה עם מיקום הראיון – לרבים מבעלי הפרעות הקשב יש בעיה של תפיסת המרחב, לכן מומלץ להגיע יום קודם למקום בו הראיון אמור להתקיים, כדי להבין איך להגיע למקום בלי בעיות. אם תאחרו לראיון זה יעשה על המראיינ/ת רושם רע, לכן שווה ההשקעה הקטנה הזאת. בנוסף, בדקו כמה זמן לקח לכם להגיע, כדי שתדעו להתארגן בהתאם ביום הראיון.
3 – הקדימו – מומלץ להגיע חצי שעה לפני הראיון ואפילו לבקש מחבר להתקשר אליכם ולוודא שאתם זוכרים, שהתארגנתם כראוי, שקמתם טוב וכו’… לעיתים בגלל לחץ יש נטיה להתבלבל ולהסתבך, היעזרו בחבר טוב כמו גם בהיכרות שלכם את עצמכם כדי לפעול בצורה היעילה ביותר.

ושאלת השאלות – האם לקחת ריטלין?
ובכן, אם אתם רגילים לריטלין, ומודעים להשפעות של הכדור עליכם, אין סיבה שלא להשתמש בו. אם לא לקחתם עד היום ריטלין, ראיון עבודה זה לא המקום לנסות לבחון בו את התגובות שלכם לכדור.

בהצלחה!!!

נשמע מעניין? אז יאללה – צרו איתנו קשר עכשיו לבדיקת זכאות בחינם!

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן