פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

הקלות בפסיכומטרי – כיצד זה בא לידי ביטוי

הקלות בפסיכומטרי - כיצד זה בא לידי ביטוי
הקלות בפסיכומטרי - כיצד זה בא לידי ביטוי

תחום הלימודים הוא תחום שבו אנחנו משקיעים המון זמן מחיינו. חשבו על זה, החל מגני הילדים, דרך בית הספר, חטיבת הביניים והלימודים בתיכון אנחנו מחוייבות לחוק חינוך חובה במשך למעלה מ-12 שנים מחיינו. חלק מאיתנו נכנסים למסגרת הלימודית שבידיהם הכלים והיכולות הדרושים להם להצלחה, אך חלק מאיתנו זקוקים להקלות שיאפשרו להם להתמודד עם הקצב וכמות הידע המסחררים שהלימודים מעניקים לנו. גם אחרי שלב לימודי החובה, רובנו ממשיכים למבחן פסיכומטרי ולימודים אקדמאיים. היות ומבחן הפסיכומטרי הוא אבן דרך משמעותית עבור חלק מאיתנו, הקלות בפסיכומטרי הן לחלוטין משהו שצריך להכיר. אז מה הן הקלות בפסיכומטרי ואיך מקבלים אותן? בואו נבדוק ביחד.

בעיות קשב וריכוז? זהו רק קצה הקרחון

המחשבה הרווחת היא שהקלות בפסיכומטרי מיועדות רק למי שמתמודד עם בעיות של קשב וריכוז, אך הדבר הוא רק חתיכה אחת מתוך הפאזל הגדול של הקלות בפסיכומטרי והקלות בכלל. גם אנשים שמתמודדים עם בעיות ראיה, היפראקטיביות ובעיות רבות נוספות זכאים לבדיקת זכאות לקבלת הקלות בפסיכומטרי.

הקלות בפסיכומטרי – איך הן באות לידי ביטוי?

הקלות בפסיכומטרי באות לידי ביטוי במגוון דרכים. חלק מהניגשים למבחן זקוקים לתוספת זמן, חלק מהם זקוקים לשימוש במחשבון במהלך המבחן, חלק זקוקים למבחן ממוחשב, חלק להקראות בעל פה גם בחלק של השפה העברית וגם בחלק של השפה האנגלית, חלק נעזרים בהפסקה בין פרקי המבחן וחלק זכאים למבחן מוגדל. כמו כן, יש מי שרשאי לבצע את המבחן בחדר נפרד או בכיתה קטנה יותר עם מעט אנשים.

לכל בעיה יש את הפתרון המיועד לה, ובמידה ואתם מרגישים שאתם זקוקים להקלות בפסיכומטרי, קיימות היום מגוון דרכים לעשות זאת.

הכירו את זינוק

זינוק הוא המרכז הארצי להקלות בפסיכומטרי, ומטרתו לעזור לכם לקבל בדיוק את מה שיעזור לכם לצלוח את המבחן. זינוק הגיעה עם השנים להישגים מרהיבים שכוללים מעל 9,500 סטודנטים שקיבלו קרוב ל-22,000 הקלות בפסיכומטרי. הישגים אלו הביאו לאותם סטודנטים 134 נקודות יותר מהממוצע הארצי של מבחני הפסיכומטרי, כך שאין ספק היום שהקלות בפסיכומטרי הן יעד ריאלי להשגה באמצעות זינוק. בהצלחה!

לקבלת מידע נוסף על קורס פסיכומטרי של זינוק, ניתן ליצור קשר עוד היום.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן