פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

האם הפרעת הקשב מקשה עלינו בעבודה?

הרבה אנשים עם הפרעות קשב נמצאים בעבודות שלא מתאימות להם. מצד אחד, ישנם בעלי לקויות שמראש כיוונו את עצמם למקום שלא מאתגר אותם כלל. במקרה כזה הם צוברים תחושה של תיסכול וחוסר מיצוי שרק הולכת ומתעצמת וזה כמובן משליך על תחומים אחרים בחיים. מצד שני, ישנם בעלי לקויות למידה שמאפייני העבודה שלהם “יושבים” על הקשיים והלקויות שלהם, שלקחו את עצמם דווקא לתוך המקומות שקשים להם יותר. במקרה כזה יהיו, כנראה, לא מעט חיכוכים ותסכול במקום העבודה. באיזשהו שלב, מכיוון שהתיפקוד יהיה לקוי, הבוס/ית לא יהיו מרוצים, פתאום התגובה האימפולסיבית תצא ובסופו של דבר יגיע שלב ההתפטרות/פיטורים. כך נוצר המעגל של “לצאת מעבודה להיכנס לעבודה לצאת מעבודה”, המשפיע באופן שלילי על הבטחון העצמי בשוק העבודה.

מרכז זינוק מקיים קורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית לתלמידים לקויי למידה ובעלי הפרעות קשב וריכוז. מכיוון שאנחנו יודעים שתלמיד שחווה קשיי למידה זקוק לסיוע בלמידת החומר גם מעבר לשיעור, אנחנו מביאים את השיעור למחשבים ולסמארטפונים שלהם. בקיצור ממש, אנחנו מקבלים שאלות מהתלמידים ומייצרים מהם סרטוני תרגול פסיכומטרי.

עשינו כל כך הרבה עבודה שחשבנו שחבל יהיה אם לא נשתף!

אם חפץ ליבכם בבחינות פסיכומטרי משנים קודמות ופתרונות מפורטים ומצחיקים להן  – לחצו כאן.

אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה כמותית לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה מילולית  לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול באנגלית לחצו כאן.

אנו גם מסייעים לתלמידים שלנו לקבל הקלות בפסיכומטרי, לדוגמא מחשבון, הארכת זמן, הפסקות, כיתה מצומצמת, בחינה ממוחשבת וכו’ – אם אתם רוצים לבדוק זכאות או לקבל כמה טיפים לחצו כאן

.אם ברצונכם ללמוד יותר על לקויות למידה או על הפרעת קשב וריכוז לחצו כאן.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן