פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

ד”ר נעמי וורמברנד, מומחה לאימון – קואצ’ינג, הפרעת קשב וריכוז

מאמנת אישית להפרעת קשב
מנהלת מרכז דרך מהות

 נסיון מקצועי
בעשר השנים האחרונות יזמתי והקמתי מסגרות רבות לסיוע ומתבגרים ובוגרים בעלי לקויות לימידה והפרעות קשב:

מרכז מהו”ת בסמינר הקיבוצים
מרכזי מהו”ת בבתי ספר תיכוניים
מכינת ניצני מהו”ת
עמותת קוים ומחשבות
מרכז דרך מהות
מאמנת אישית להפרעות קשב, מרצה במכללות (ובעבר באוניב’ חיפה) מלמדת אימון להפרעות קשב בבית ספר לאימון.

מוטו מקצועי
בעלי לקויות הלמידה והפרעות הקשב פיתחו לרוב תכונות אישיות מפצות , יחודיות ומעוררות השראה וכבוד. היעוד שלי לפתח אינספור דרכים לאפשר לכוחות אלה לפרוץ החוצה תוך עקיפת הקשיים והמחסומים.

 מהות הטיפול
כמאמנת אישית וזוגית אני מנסה לזהות את הקשיים הרלוונטים לפונים לעזרה. ביחד, המאמן והפונה בונים תהליך מדורג, בטוח ואוהב שבו מציבים מטרה ריאלית וחותרים אליה תוך התגברות על המחסומים שבדרך.

היתרונות בהפרעת קשב וריכוז

אנשים בעלי הפרעות קשב וריכוז סובלים מההפרעה לאורך כל חייהם. עם זאת, ניתן גם למנות מספר יתרונות או מאפיינים חיוביים לאותה קבוצה. אנשים בעלי הפרעות קשב מעידים על עצמם, שלמרות ואולי בגלל ההפרעה שלהם, הם למדו עם השנים איך להיות אנשים טובים יותר. האינטואיציות שלהם בריאות, הם איכפתיים, הם שמים לב לפרטים הקטנים, שמים לב לאסתטיקה, יצירתיים ואינטיליגנטים. ידוע גם ששיעור הפרעות הקשב והריכוז בקרב מחוננים גבוה יותר מבאוכלוסייה, לא ברור עדיין טיב הקשר, אך ניתן לשער שמכיוון שמצבים מסוימים בחיים גרמו להם לפתח תושייה ולהיות יצירתיים ומקוריים בהתמודדות היומיומית, אולי גם האינטיליגנציה שלהם התפתחה יותר. היחסים שמפתחים אנשי בעלי הפרעות קשב נוטים להיות רגשיים יותר, פחות פרקטיים ומחושבים, רבים מהם מצליחים דווקא בתחומים לא “מסודרים”, כגון עסקים (יזמות) ואומנות, היכן שהדרך אינה תמיד מסודרת וברורה. 
חשוב לסייג ולזכור שלצד ההנאה הגדולה מהאופי המיוחד, ישנו לעיתים רבות גם סבל מאוד גדול. אדם שמכבד את עצמו ודואג שיהיה רק במקומות ובסביבות שמסבות לו עונג והנאה, חייב לכבד את עצמו גם כשהוא סובל ולאפשר לעצמו את הזכות לגשת לטיפול כשצריך.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן