פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

קניית ספרים לפסיכומטרי

מכירת ספרי פסיכומטרי

ידוע שחלומו של כל מי שמתכונן למבחן הפסיכומטרי הוא ספריה שלמה מלאה בספרי פסיכומטרי, בהם הוא יוכל לבצע עוד ועוד תרגילים עד שהדברים ישבו היטב בראשו. אלא שהאופציה של קניית ספרי פסיכומטרי היא אינה אופציה שיכולה להתקיים בזכות עצמה. בסופו של דבר, הצלחה בפסיכומטרי אינה מבוססת על תרגול, אלא על הבנה ובכדי להבין את החומר עליו אתם צפויים להיבחן, חיפוש מקומות של מכירת ספרי פסיכומטרי לא ממש תסייע לכם, גם אם זה ירגיש כך בהתחלה. מה שאתם באמת צריכים הוא לפתח את ההבנה שלכם סביב כל נושא לימוד שרלוונטי למבחן ואת זה הכי נכון וכדאי לעשות במסגרת קורס פסיכומטרי, שלאחריו תוכלו כבר לגשת לחגיגת התרגול שלכם ככל שרק תרצו ותצטרכו.

ובכל זאת, מה אתם צריכים לדעת על קניית ספרים לפסיכומטרי?

ובכן, ספרי פסיכומטרי נועדו ללמד אותנו את החומר הנדרש ובמקביל להעניק לנו פלטפורמה רחבה של תרגילים, שיאפשרו לנו להטמיע את החומר הנלמד, לשפר את היכולות, לשנן את המידע ובסופו של דבר לגשת למבחן כשאנחנו מוכנים לכל מה שיניחו בפנינו. בכדי להבטיח שכך אכן יקרה, אתם רוצים להימנע מרכישת ספרים משומשים עם שרידים של התשובות עליהם. גם ספרים שלכאורה נכתב עליהם באמצעות עפרון אך ניתן לזהות את שאריות המחיקה של העיפרון, הם ספרים שיכולים לגרום לכם לנזק רב יותר מאשר תועלת. מדוע? מכיוון שסימוני המחיקה הופכים את תהליך הלימוד שלכם לתהליך של התמודדות עם התשובות אותן ענה בעלי הספר הקודמים, על הטעויות ועל ההצלחות שלו. ספר פסיכומטרי חייב להיות נקי לחלוטין מכל סימן, במיוחד אם אתם מתקשים לייצר קשב סביב התהליך הלימודי, ואז יכול כל סימון עמום להסיט את תשומת לבכם ובשפה פשוטה “לשגע” אתכם.

קניית ספרים לפסיכומטרי

איפה נכון לקנות את ספרי הפסיכומטרי?

את המציאות הפשוטה שתיארנו לעיל, יודעים מרבית האנשים שרוכשים ספרים לפסיכומטרי ומקפידים לבצע את כל התרגולים שלהם על גבי דפי טיוטה מבלי לגעת בספר כלל. על כן, כשאתם פונים למשימה של קניית ספרי פסיכומטרי, פנו או לאופציה של ספרים חדשים לחלוטין, גם אם המחיר לא ממש ישמח את ליבכם או לאופציה של ספרי יד שנייה נקיים מכל סימון ויש לא מעט כאלה. ישנם מוסדות המעבירים קורסים לפסיכומטרי, אצלם תוכלו למצוא גם את האופציה של קניית ספרים לפסיכומטרי ממהדורות קודמות במחירים אטרקטיביים.

זינוק הוא אחד מבתי הספר המובילים בישראל ללימודי הפסיכומטרי, ומתמחה בלימוד פסיכומטרי לתלמידים בעלי לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז, שמבקשים למצות את המקסימום מהמבחן הפסיכומטרי שלהם. בזינוק תוכלו לקבל ייעוץ וסיוע בהשגת הקלות במבחן, קבלת סיוע מביטוח לאומי וכמובן לעבור תהליך לימודי יסודי מותאם במיוחד עבורכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-5264000.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן