פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

קורס פסיכומטרי – מה זה ולמה כדאי ללכת אליו?

העתיד שלנו חשוב לנו באופן טבעי וכאשר אנחנו מסיימים את הצבא אנחנו רוצים ללמוד לתואר ראשון. לימודי תואר ראשון יכולים להיות מאתגרים מאוד, אך בשביל להתקבל אליהם ואל מוסדות הלימוד להשכלה גבוה אנחנו חייבים לקבל ציון סף מספיק בבחינה הפסיכומטרית. הבחינה הפסיכומטרית היא בחינת מינוי והיא כוללת חלק מתמטי, חלק אנגלי וחלק הבוחן את הידע שלנו בשפה העברית. קורס פסיכומטרי יכול לסייע לנו מאוד להתכונן למבחן הפסיכומטרי ולקבל בו ציון גבוה כך שנוכל להתקבל ללמוד איזה מקצוע שנרצה בלימודים הגבוהים לתואר.

קורס פסיכומטרי – טיפים לחלק האנגלית של הבחינה

קורס פסיכומטרי כולל תמיד חלק שבוחן את הידע של הנבחן בשפה האנגלית ואת רמת השליטה שלו בה. הקורס יכול להכין אותנו לכל השאלות שיש באנגלית במבחן. חשוב ומומלץ מאוד ללכת לקורס כי בקורס אנחנו יכולים להתנסות במגוון רחב של שאלות ומבחנים לדוגמא המדמים את המבחן האמיתי. רק על ידי הכנה מאומצת לבחינה נוכל לקבל ציון גבוה מאוד במבחן. הציון הכולל בבחינה הפסיכומטרית יכול להיות מקסימום 800 כאשר קבלת ציון מעל 650 נחשבת גבוה וטובה ויכולה לאפשר קבלה למגוון מקצועות מבוקשים. בשביל למשל להתקבל ללימודי רפואה צריך ציון של מעל 700 וממוצע של מעל 100 בבחינות הבגרות.

קורס פסיכומטרי – למה חשוב להשקיע בלימוד לפסיכומטרי?

בארץ הקבלה למוסדות להשכלה גבוה נקבעת לרוב על פי 2 פרמטרים מרכזיים: ציוני מבחני הבגרות והציון בבחינה הפסיכומטרית. במבחני הבגרות אנחנו משקיעים כאשר אנחנו לומדים בתיכון או כאשר אנחנו משלמים אותם לאחר השירות הצבאי. אין הגבלה על מספר הפעמים שאפשר להיבחן בבחינה הפסיכומטרית. כאשר אנחנו מגיעים למבחן חשוב לשמור על רמת ריכוז גבוה ולהיות רגועים ככל הניתן. הקורס לא חייב להיות קשה וככל שנשקיע בו יותר כך יהיה לנו קל יותר בבחינה עצמה. בדרך כלל בכל קורס פסיכומטרי יהיה גם שיעורים פרטיים אחד על אחד עם מורה שיכין אותנו באופן אישי למבחן ואף ישנם קורסים במיוחד לסובלים מהפרעת קשב וריכוז. ככל שנגיע רגועים ומוכנים יותר למבחן כך יהיה לנו קל יותר להצליח להוציא בו ציון גבוה.

 

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן