פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

קורס לימודים לפסיכומטרי

קורס הכנה לפסיכומטרי

נכון להיום, המבחן הפסיכומטרי הוא אחד האינדיקטורים המהימנים ביותר למדידת סיכויי ההצלחה של סטודנט בלימודים האקדמיים ומשמש ככלי למיון סטודנטים המבקשים להתקבל למוסדות הלימודים הגבוהים. המאפיין המרכזי של הבחינה הפסיכומטרית הוא, שלא משנה כמה למדתם למבחן, בסופו של דבר התוצאה שהצלחתם להפיק, משקפת בצורה מהימנה את היכולות האקדמיות שלכם. בתנאים האלה, קורס הכנה לפסיכומטרי זה בכלל לא שאלה – אתם רוצים להעניק לעצמכם את כל התשתית הנדרשת על מנת למקסם את הציון הפסיכומטרי שלכם, ולשם כך נדרשת הכנה למבחן פסיכומטרי.

למה נדרש בכלל קורס לימודים לפסיכומטרי?

אחת ההנחות הרווחות היא שהמבחן הפסיכומטרי נועד למדידת האינטליגנציה של הנבחן ולכן, לא רק שלא צריך להתכונן למבחן אלא שיש בכך גם מן הרמאות. זוהי כמובן הנחה שגויה מיסודה, שכן המבחן הפסיכומטרי אינו מודד אינטליגנציה, גם אם קיים מתאם כלשהו בין הציון הפסיכומטרי ובין האינטליגנציה של הנבחן. קורס הכנה לפסיכומטרי נועד בעיקר לרענן את הזיכרון סביב חומרי הלימוד שלמדנו לאורך 12 שנות לימוד, לחזק את התחומים החלשים שבעבר לא הבנו או לא שלטנו בהם די הצורך ולא פחות מכך, גם להכניס את המוח למוד פעולה של חשיבה אנליטית ולפתח יכולות חשיבה חדשות שלא למדנו במסגרות החינוכיות. כך למשל, לוגיקה הוא תחום חשוב מאוד באקדמיה ולכן גם נבדק במסגרת המבחן הפסיכומטרי, על אף שבמערכת החינוך כלל לא לומדים אותו. קורס לימודים לפסיכומטרי היא המסגרת היחידה בה תוכלו להשלים את הידע הזה.

קורס לימודים לפסיכומטרי

האם זה חשוב איפה עוברים את הקורס?

ובכן, התשובה אינה חד משמעית. אפשר בהחלט לטעון שמי שמשקיע, רציני ומלא מוטיבציה, יוכל להצליח בכל מקרה ולא משנה היכן ילמד את הקורס. מצד שני, ישנה השפעה אובייקטיבית של תכנית הלימודים על היקף הידע, התרגול וההסברים אליהם ייחשף התלמיד במסגרת הקורס ואלו בהחלט יכולים להשפיע על ארטילריית הידע שתעמוד לרשותכם במבחן עצמו. ככלל, רצוי בהחלט לבחון קורסים שונים של הכנה למבחן פסיכומטרי, לבחון את רמת הסגל, המוניטין, תכנית הלימוד, מספר שעות, טכניקות לימוד ייחודיות, המלצות, חוות דעת מקצועיות, מחירים כמובן וכל פרט אחר שיסייע לכם לבחור את הטוב ביותר עבורכם וביחס לתקציב העומד לרשותכם. אחרי שתעשו את הבחירה, זה לגמרי בידיים שלכם והתוצאה יכולה ללכת לכל כיוון בכל קורס שתבחרו, בהתאם לרמת ההשקעה, הרצינות והמוטיבציה שתפגינו לאורך התהליך.

מכללת זינוק נחשבת לאחת המכללות המובילות בישראל בתחום לימודי הפסיכומטרי ובשונה ממכללות אחרות, מתמחה זינוק בלימודי פסיכומטרי לתלמידים בעלי לקויות למידה. התמחות זו מאפשרת לנו להעניק לכל תלמיד את סביבת הלימוד ואת הכלים הפדגוגיים האולטימטיביים למיצוי הפוטנציאל האישי שלו, הן לתלמידים בעלי לקויות למידה והן לתלמידים ללא לקויות כאלה. על הקורסים שלנו, המחירים וחוויית הלימוד שמצפה לכם אצלנו, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-5264000.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן