פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

לקויות למידה והשגת מטרות

כשהיינו ילדים לכולנו היו חלומות ושאיפות עד שיום אחד, לחלקנו לפחות, הם התאדו, וגם במקרה הטוב שבו לא ויתרנו על החלומות שלנו, אנחנו יודעים שיש כל כך הרבה חסמים בדרך והכול נראה לנו קשה.
ניסיון החיים של לקויי למידה מוסיף עוד קשיים על המציאות הזאת מכמה סיבות. ראשית, לקויי למידה, לאורך גיל הילדות, תמיד נתפשים ככאלה שמפריעים, שלא מבינים, שלא משתפים פעולה, שלא מקשיבים… הנוכחות שלהם, מייצרת לתחושתם, הפרעה תמידית, לכן רבים מהם מנסים להקטין את עצמם כמה שפחות. רוב המאמץ מושקע בהימנעות ובחשש מתגובות הסביבה, והזיכרונות רוויים בטראומות ועונשים חברתיים. במקום כזה אין סיבה אמיתית להרגיש או לחשוב שכדאי לי להאמין בעצמי וכדאי לי לנסות להגשים את הרצונות שלי.
בגיל ההתבגרות לקויי למידה נכנסים לדיכאון, לא רק בגלל גיל ההתבגרות המדכא את רובנו, אלא גם כי הם מרגישים לא מחוברים. אחרי שנים של נתק מה”לב”, מהרצונות והמאוויים שהם דיכאו, ושנים של ניסיון לעמוד בציפיות החברתיות ולוודא שאף אחד לא מזלזל או מתאכזב, יש כל כך הרבה זיכרונות וגעגוע ל”לב” שזה כל כך הרבה שעדיף כבר לא להרגיש. הדבר שאמור היה להניע אותנו לאורך השנים, הלב שלנו, הבפנים, כבר כבוי.
עניין נוסף הוא העובדה שלאורך השנים לא נצברת אמונה – על סמך איזה ניסיון אני אמור להאמין שאם אני רוצה משהו ומנסה להשיגו אני מצליח? הרי כל כך הרבה שנים נמנעתי מללכת לאן שליבי הכתיב בגלל תגובות של הסביבה שלי, בגלל שלא קיבלו, בגלל שההתנהגות שלי תמיד נתפשה כמפריעה ובעייתית.
לסיום, ישנן גם חוויות טכניות פשוטות שצרבו זיכרון מר – אני שוכח, אני מאבד, אני מתבלבל, אני כותב עם שגיאות כתיב ואז לא מבינים אותי, אני מנסה להגיד משהו ויוצא משהו אחר… כל החוויות הללו מייצרות חסמים אצל לקויי למידה והעדפה להימנע ולהיזהר במקום פשוט להתמסר.
בשלבים מאוחרים בחיים הדברים הללו נראים בלתי ניתנים לפתרון, ונכון שהדרך אינה קלה או קצרה, אך גם לא מדובר בתהליך ארוך מדי, ובטח שהדברים אפשריים עם אבחון וטיפול ואימון המותאמים לכל אדם ואדם.

בהצלחה!!!

מרכז זינוק מקיים קורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית לתלמידים לקויי למידה ובעלי הפרעות קשב וריכוז. מכיוון שאנחנו יודעים שתלמיד שחווה קשיי למידה זקוק לסיוע בלמידת החומר גם מעבר לשיעור, אנחנו מביאים את השיעור למחשבים ולסמארטפונים שלהם. בקיצור ממש, אנחנו מקבלים שאלות מהתלמידים ומייצרים מהם סרטוני תרגול פסיכומטרי.

עשינו כל כך הרבה עבודה שחשבנו שחבל יהיה אם לא נשתף!

אם חפץ ליבכם בבחינות פסיכומטרי משנים קודמות ופתרונות מפורטים ומצחיקים להן  – לחצו כאן.

אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה כמותית לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה מילולית  לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול באנגלית לחצו כאן.

אנו גם מסייעים לתלמידים שלנו לקבל הקלות בפסיכומטרי, לדוגמא מחשבון, הארכת זמן, הפסקות, כיתה מצומצמת, בחינה ממוחשבת וכו’ – אם אתם רוצים לבדוק זכאות או לקבל כמה טיפים לחצו כאן

.אם ברצונכם ללמוד יותר על לקויות למידה או על הפרעת קשב וריכוז לחצו כאן.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן