פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

כמה צריך לקבל בפסיכומטרי כדי להתקבל ללימודים – המדריך המלא

6362

אלה אורן – מדריכה במרכז זינוק

קודם כל, אין תשובה אחת! זה תלוי במה את\ה רוצה ללמוד, איפה ומתי: לכל מקצוע תנאים אחרים, לכל מוסד לימודים גבוהים תנאים אחרים, בכל שנה משתנים מעט התנאים. חוץ מזה, תנאי הקבלה מתחשבים לרוב הן בבגרויות והן בפסיכומטרי, כך שכל אחד צריך ציון אחר בפסיכומטרי בהתאם לבגרויות שלו.

 

אז איפה להתחיל? 
שתי אפשרויות:

 

1. גישת ה”אין לי מושג מה אני הולך ללמוד אבל זה בטוח יהיה ב…”- אם לא נסגרת עדיין על מקצוע אבל את\ה סגור\ה על מקום, כל שנשאר לעשות זה להיכנס לאתר של אותו מוסד לימודים ולבדוק תנאי קבלה למקצועות שונים שאולי יעניינו אותך. את כל הבירורים אפשר לעשות גם טלפונית אבל לרוב מהיר ויעיל יותר דרך האינטרנט. אפשר לחפש בגוגל את המוסד הרלוונטי, למשל: חיפוש בגוגל של ‘תנאי קבלה אוניברסיטת תל אביב’ יניב תוצאות רלוונטיות. בקיצור: גוגל!

 

2. גישת ה”אין לי מושג איפה אני הולך ללמוד אבל זה בטוח יהיה…”- אם לא נסגרת עדיין על מקום אבל את\ה סגור\ה על מקצוע, כל שנשאר לעשות זה להיכנס לאתרים של כמה מוסדות לימודים ולבדוק תנאי קבלה לאותו מקצוע. את כל הבירורים אפשר לעשות גם טלפונית אבל לרוב מהיר ויעיל יותר דרך האינטרנט. אפשר לחפש בגוגל את המקצוע הרלוונטי, למשל: חיפוש בגוגל של ‘תנאי קבלה פסיכולוגיה’ יניב תוצאות רלוונטיות. בקיצור: גוגל!

 

חשוב לשים לב שבדיקות כאלו רלוונטיות לתקופה מסוימת ושתנאי הקבלה משתנים מעת לעת, כך שכדאי לבדוק שוב מדי פעם ובייחוד סמוך למועד ההרשמה. באתרים השונים תצטרכ\י להכניס גם את ציוני הבגרות הסופיים שלך כדי לקבל ציון פסיכומטרי נדרש.

 

לקויי למידה רבים זוכרים את תקופת התיכון שלהם כחוויה קשה ביותר ולא מסוגלים לדמיין את עצמם בחזרה בכיתה עם ספרים ושיעורי בית. חשוב להבין שתקופת הפסיכומטרי, בהנחה שבוחרים בקורס הנכון, שונה לגמרי. גם אם מבררים את ציון הפסיכומטרי הנדרש ומפקפקים ביכולת להגיע לציון גבוה כזה או אחר, בעזרת ליווי מתאים- השמים הם הגבול!

רוצים לדבר איתנו? צרו קשר!

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן