פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

כיצד ניתן לקבל הקלות בפסיכומטרי

כיצד ניתן לקבל הקלות בפסיכומטרי
כיצד ניתן לקבל הקלות בפסיכומטרי

הקלות בפסיכומטרי ניתנות כחלק מהמבחן הפסיכומטרי עבור אנשים הסובלים מליקויי למידה. מדובר במבחן הכולל תנאים מתאימים לציבור הסובלים מליקוי למידה המאפשר לבעלי מוגבלויות פיזיות להיבחן בתנאים שונים. המבחן כולל בין היתר כמה הקלות כגון הארכת זמן, כתב מוגדל והפסקה בין הפרקים השונים.

כיצד ניתן לקבל את ההקלות

על מנת לקבל הקלות בפסיכומטרי, יש לעבור ועדה מיוחדת של המרכז הארצי לבחינות והערכה. את הבקשה להקלות יש להגיש באמצעות טפסים מיוחדים ולצרף אישורים מתאימים.

 כיצד נראה מבחן הכולל הקלות

הקלות בפיסכומטרי כוללות בין היתר מתן זמן נוסף, מספר פרקים מועט והקלות נוספות עבור תלמידים הסובלים מליקויי למידה.

מספר הפרקים:  בהשוואה למבחן רגיל ובו יש 9 פרקים, במבחן פסיכומטרי מותאם ניתן למצוא 4 פרקים- פרק הכולל מטלת כתיבה ופרקים אחרים הכוללים את החלקים המילוליים, אנגלית וחלק כמותי.

 השאלות מופיעות על גבי מסך: השאלות במבחן המיועד לציבור ליקויי למידה מופיעות על גבי מחשב. בתום הזמן השאלה מתחלפת על גבי המסך. בניגוד למבחן הרגיל, בתום הזמן אי אפשר לחזור לפרק הקודם.

פרק זמן ארוך יותר: בהשוואה למבחן פסיכומטרי רגיל, מבחן הכולל הקלות בפסיכומטרי יכלול פרקי זמן ארוכים יותר אשר במסגרתם ניתן לענות על השאלות ולקבל זמן נוסף.

 כיצד ניתן ללמוד למבחן

שיטות הלימוד והכלים הניתנים על ידי צוות מרצים מתאימים גם במקרה של קבלת הקלות בפסיכומטרי. אין ספק כי בעת הלמידה, הדבר החשוב מכל הוא הקפדה על סדר ובנייה של לוח זמנים מסודר, בייחוד עבור תלמידים אשר סובלים מבעיה של קשב וריכוז. ההמלצה היא עבור תלמידים הסובלים מבעיות של קשב וריכוז לשבת בקדמת הכיתה על מנת לקלוט בצורה טובה יותר את החומר הנלמד.

במקרה של קושי ניתן להיעזר בצוות המדריכים

במקרה בו קיים קושי, ניתן להיעזר בצוות המדריכים אשר ישמח לסייע על מנת לעבור את המבחן בתוצאה גבוהה ביותר.  צוות מדריכים מקצועי ישמח לתרום מהניסיון שלהם לטובת הכנה מדוקדקת לקראת המבחן.  אין ספק כי כאשר צוות מדריכים מנוסה עומד לצידכם, ההצלחה נראית באופק והתוצאות מרשימות ביותר.

לקבלת מידע נוסף על קורס פסיכומטרי של זינוק, ניתן ליצור קשר עוד היום.

 

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן