פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

יותר מפגשי פסיכומטרי

מסתבר שמרבית קורסי הפסיכומטרי קבעו את מספר המפגשים שלהם בקורס כך שיוכלו להתאים מבחינת לוח הזמנים השנתי שלהם לכמות כיתות הלימוד שיש ברשותם – משמעות הדבר היא שכמות מפגשי הפסיכומטרי בקורס לא נקבעה על פי צורכי התלמידים, אלא לפי צורכי ״המערכת״!

 

מסיבה זאת מרבית קורסי הפסיכומטרי הינם ״דחוסים״ בכמות המפגשים – קורסים בני 16-28 מפגשים בהם החומר נלמד במהירות רבה מדי ואין זמן לתרגל את החומר הנלמד בכיתה, אלא רק בבית כשאין מורה שיכול לוודא שהשיטה הנלמדת אכן מיושמת כראוי.

 

בדיוק כמו בעניין כיתות הלימוד הדחוסות, גם ביחס לכמות המפגשים, כל מורה לפסיכומטרי יסכים שככל שקורס הפסיכומטרי אותו הוא מעביר יהיה בעל כמות מפגשים גדולה יותר, כך הוא יוכל ללמד את התלמידים בצורה איכותית יותר – ולהביא אותם לציון פסיכומטרי גבוה יותר!

 

על אחת כמה וכמה אצל תלמידים אשר אובחנו בעבר באיבחון לקויות למידה או אבחון הפרעת קשב וריכוז, אצלם כשהחומר מועבר במהירות, ולא מראים להם את ההגיון מאחורי כל שיטת לימוד, התפוקה יורדת באופן משמעותי.

חשוב להבין, מרבית התלמידים שאובחנו בעבר באבחון לקויות למידה או באבחון להפרעות קשב וריכוז, הינם תלמידים בעלי אינטיליגנציה גבוהה מהממוצע, ויכולים לרוב לקבל ציוני פסיכומטרי גבוהים מאוד. ההבדל בינם לבין תלמידים אחרים הוא שאם לא מראים להם הגיון, אם לא עובדים איתם על הבסיס, ואם לא מתרגלים איתם בצורה מותאמת – הם נוטים ליפול בין הכסאות. וזאת הסיבה לשמה הם צריכים קורס פסיכומטרי בעל כמות מפגשים מספיקה.

 

קורס הפסיכומטרי ״פסיכומטרי עם הקלות״ של ״מרכז זינוק״ הינו קורס הפסיכומטרי היחידי בישראל בו יש 62 מפגשים! מה שמאפשר למורה ולתלמידים לתרגל מספיק ובכיתה – כך שהתלמידים יכולים להגיע לציון פסיכומטרי גבוה!

רוצה לבדוק את התאמתך לקורס הפסיכומטרי ״פסיכומטרי עם הקלות״ של ״מרכז זינוק? צור קשר עכשיו!

 

סרטונים של תלמידי פסיכומטרי במרכז זינוק המסבירים על כמות מפגשי הפסיכומטרי לציון הפסיכומטרי הגבוה שקיבלו:

אם ברצונכם להמשיך לגלות מה מיוחד במרכז זינוק, אז לחצו על הקישורים הבאים:

כיתות קטנות

מורים ושיטת לימוד מותאמים

פיתוח פתרונות יצירתיים תומכי למידה מותאמת 

עזרה בקבלת הקלות

עזרה בקבלת קצבת ביטוח לאומי

תלמידים ממליצים

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן