פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

כיצד לבחור ספרי פסיכומטרי

כיצד לבחור ספרי פסיכומטרי
כיצד לבחור ספרי פסיכומטרי

פסיכומטרי תלוי במספר גורמים: האחריות האישית, מידת ההשקעה, המורים והחברים לדרך ו  – ספרי הפסיכומטרי בהם תעשו שימוש. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו, ועל כן אנו משקיעים עשרות שכתובים, מאות שעות ואלפי שקלים על מנת לייצר ספרים איכותיים, מדויקים ועדכניים. אנו גאים לומר כי התלמידים שלנו, רואים שיפור ניכר בין המבחן הראשוני שהם מבצעים לבין המבחן הסופי.

מה כוללים ספרי הפסיכומטרי שלנו

ספרי הפסיכומטרי של זינוק, כוללים חומרים עדכניים ומפורטים בכלל התחומים. ביחד, נעבור מסע מרתק בין מילים, מספרים, שיטות זיכרון וטכניקות מתקדמות אשר יסייעו לך לנהל את הזמן טוב יותר, לפתור שאלות מהר יותר ולבסוף – להוציא ציון גבוה יותר.

את הספרים שלנו אנו מעדכנים פעמיים בשנה ובכך אנו דואגים לעדכניות והתאמה מלאה לשאלון הבחינה האמיתי.

ליווי וסיוע שלנו

מעבר לספרים, אנחנו כאן איתך, לאורך כל הדרך, עד הבחינה וגם אחריה. במידה ויש שאלה, סוגיה או בעיה שמתעוררת בעקבות ההכנה לפסיכומטרי, ובמהלך השימוש בספרים, אנחנו נשמח לספק סיוע.

 טיפים לבחירת ספרי פסיכומטרי

  • עדכניות – עדכניות הספרים צריכה להיות אחד מהנושאים החשובים שעליכם לבדוק בעת בחירת ספרי פסיכומטרי. ספר לא עדכני, יכול לכלול הסברים יפים ודוגמאות טובות אך לא רלוונטיות לבחינה עצמה. לקיחת ספר ממהדורה חדשה, תבטיח לכם סיוע רלוונטי למבחן הפסיכומטרי הקרוב.
  • מקצועיות – בחרו בספרים שכתבו מומחים ומנוסים. מומחה שכותב ספר, מספק לקוראיו ולתלמידיו שפע של הסברים, טכניקות, דוגמאות, טעויות נפוצות ותשובות, שהוא ניסה בעצמו וכך גם כל אלפי תלמידיו האחרים. ספר פסיכומטרי מקצועי ואיכותי, יכול לעשות הבדל משמעותי בבחינה.
  • עלות – לפסיכומטרי יש עלויות. בין אם בזמן הבחינה, במועד ההרשמה או בעת קניית הציוד. עליכם לבחור בחוכמה. מצד אחד, ספר ישן וזול, יכול להיות טעות מרה ולא לספק את המבוקש, ועם זאת, ערכת ספרים שתעלה מכיר כפול מערכה אחרת, לאו דווקא תצביע על איכות התוכן. בחרו בערכה שמספקת את הערך תמורת מחיר הגון.

בחרו את ספרי הפסיכומטרי הנכונים עבורכם, קחו נשימה עמוקה, וצאו לדרך!

 

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן