קיץ 2023 אנגלית 2

קורס אנגלית 2 של זינוק לקיץ 2023 הוא הבחירה האידיאלית למי שרוצה לשפר את השליטה באנגלית ולהגיע לציונים גבוהים במבחני הפסיכומטרי, אמיר ואמיר”ם. אם אתם מכוונים להשגת הפטור באנגלית, קורס אמירנט של זינוק ישמש עבורכם כלי חיוני, עם שיטות לימוד חדשניות ויחס אישי שיבטיחו שתגיעו ליעד שלכם. בנוסף, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לקבל הקלות באמירנט, כמו הארכת זמן או מבחן מותאם, כך שתוכלו למצות את מלוא הפוטנציאל שלכם ולהצליח.

השלמ”ש

  1. תשובה (2) נכונה.
    נשתמש בממב”ל: הסופר הנס כריסטיאן אנדרסן פנה לכתיבה רק בגלל שהוא לא היה מסוגל להגשים את שאיפתו להפוך לשחקן.

                                                             

        2. תשובה (4) נכונה.
             נשתמש בממב”ל: במאי 2008, ממשלת סין יזמה מסע פרסום ארצי כדי לעצור את ההתפשטות של מחלת הפה והטלפיים.

                                                               

                                                                                                                                               

        3. תשובה (2) נכונה.
             נשתמש בממב”ל: קבוצת Booth Richardson Tiger עדיין מנסה ללכוד נמר טסמני אפילו שהמין הוצהר כנכחד ב1936.
           *הערה:  משמעות המילה track לבדה היא “לעקוב”, אך track down, היא “ללכוד”.

                                                           

        4. תשובה (3) נכונה.
             נשתמש בממב”ל: תיירים שרוצים לבקר באזורים מוגבלים בהודו נדרשים בהיתרים מיוחדים.

                                                                                                                                                                                             

                                                                                           

         5. תשובה (1) נכונה.
             נקרא את כל המשפט: אין נחשים באירלנד; לפי האגדה, הם כולם גורשו בידי סנט פטריק.

                                                       

         6. תשובה (2) נכונה.
              נשתמש בממב”ל: יפן מתגאה ב600 זנים של עצי דובדבן, אשר רק חלקם מניבים פירות.

                                                                           

         7. תשובה (2) נכונה.
             נשתמש בממב”ל: הרנסנס של הוואי ב1970 קיבל השראה בין היתר מתנועות המוקדשות לתחייתה של התרבות האינדיאנית.

                                                   

          8. תשובה (4) נכונה.
              נשתמש בממב”ל: במהלך סופת שלגים ב1918, הטמפרטורה בסינסינטי, אוהיו, צנחה בין לילה מ30 מעלות למינוס 10 מעלות פרנהייט.

                                                       

             ניסוח מחדש

                                               

             תשובה (4) נכונה.

            הסבר: “חלב אם מכיל נוגדנים שמחזקים את מערכת החיסון של התינוק

  1. “חלב אם הוא המקור המרכזי לנוגדנים הנצרכים ע”י תינוקות בשביל מערכת החיסון שלהם” – לא נאמר במשפט המרכזי שחלב אם הוא המקור המרכזי.
  2. “חלב אם מומלץ לתינוקות בעלי מערכת חיסון חלשה” – לא אמרו במשפט המקורי משהו על תינוקות עם מערכת חיסונית חלשה.
  3. “כדי לפתח את המערכת החיסונית שלהם, תינוקות צריכים נוגדנים כגון אלו הנמצאים בחלב אם” – שינו נושא (לתינוקות עצמם)!
  4. “חלב אם מספק לתינוקות נוגדנים שמחזקים את המערכת החיסונית שלהם” – אותו דבר בדיוק. נסמן

                                                                                   

            תשובה (4) נכונה.
            הסבר: “משפחת זיאני מוונציה עלתה לגדולה במאה ה-10 לספירה”

  1. “משפחת זיאני שלטה בוונציה במאה ה-10 לספירה” – מי אמר שהיא שלטה?
  2. “עד המאה ה-10 לספירה, משפחת זיאני חיה בוונציה” – המשפט המקורי לא דיבר על מה שהיה לפני המאה-10.
  3. “הזיאנים היו משפחה טיפוסית של המאה ה-10” – לא מופיע בכלל במשפט המקורי.
  4. משפחת זיאני הפכה למשפיעה במאה ה-10″ – אותו משפט. עלתה לגדולה = נרדף למשפיע. נסמן 

                                           

          תשובה  (4) נכונה.
          הסבר: “רוב הסופרים העתיקים החזיקו רק בחומרי כתיבה מתכלים כגון מגילות פפירוס ובמבוק; סופרים שומריים, מצד שני, כתבו על לוחות חמר עמידים.”
        *הערה – בגלל שהמשפט והתשובות ארוכים מאד. נשאף להרוס את הקשר כמה שיותר מוקדם ולקרוא כמה שפחות. מסומן הנקודה הקריטית בכל משפט ששם אפשר לפסול:

  1. “בזמן שרוב הסופרים העתיקים סירבו להשתמש בכל חומר אחר חוץ ממגילות פפירוס ובמבוק, סופרים שומריים העדיפו להשתמש בלוחות חמר, אשר החשיבו כבעלי איכות עילאית.” – לא נאמר במשפט המקורי שסופרים סירבו להשתמש בחומרי הגלם.
  2. “בעוד שסופרים שומריים כתבו במקור בלוחות חמר, במועד מאוחר יותר הם העדיפו את מגילות הפפירוס והבמבוק אשר היו בשימוש בידי אוכלוסיות עתיקות אחרות” – המשפט המקורי לא ציין שהשומריים החליפו חומרים.
  3. “בחלק מהאוכלוסיות העתיקות, לסופרים היו חומרי כתיבה מתכלים, קלים וגמישים שנעשו מפפירוס ובמבוק, אבל לסופרים שומריים היו רק לוחות חמר” – המשפט המקורי לא פירט שהחומרים הקלים הם גם גמישים, ולא אמר שלסופרים השומריים היו רק לוחות חמר.
  4. “סופרים שומריים כתבו על לוחות חמר עמידים, בעוד שסופרים אחרים היו מוגבלים למגילות עשויות מפפירוס, במבוק, וחומרים אחרים שהתכלו לאורך זמן” – אותו דבר. נסמן.

                                         

           תשובה (1) נכונה.
          הסבר: “שטיח הבאייה מספק תובנות בעלות ערך רב על תקופת ימי הביניים”

  1. הבנתנו של תקופת ימי הביניים קודמה במידה רבה ע”י שטיח הבאייה” – אותו משפט. נסמן
  2. “שטיח הבאייה, אומנות שלא תסולא בפז, מהווה סמל למורשת האומנותית העשירה של תקופת ימי הביניים” – במשפט המקורי לא דיברו על האומנות בימי הביניים.
  3. “הדיוק של שטיח הבאייה בתיאור אירועים חשובים בתקופת ימי הביניים הוא ללא תחרות” – לא בדיוק. לא הייתה השוואה במשפט המקורי בין השטיח הזה לדברים אחרים.
  4. “שטיח הבאייה נבדק בקפידה ע”י משכילים של היסטוריית ימי הביניים” – לא נכתב כלל שהשטיח נבדק ע”י מישהו.

קטע קריאה

           13.  שאלה כללית – נשמור לסוף.

           14. איזה מהבאים אינו נכון לגבי המילה “shocker” בשורה 11?  נקרא בשורה 11 ונבין את הרעיון.

                      
                  רק מלקרוא את החלק הזה – אפשר להסיק מה התשובה הנכונה. אבל חסר לנו הקשר. לא חובה, אך כדאי לקרוא את שאר הפסקה:

                                         

            בעצם מתארים לנו סוג של סלנג חריזתי אוסטרלי, עם כמה דוגמאות לאיך זה עובד בפועל: 1. לוקחים משפט נורמלי. 2. מחליפים חלק ממנו במשהו שמתחרז. 3. לפעמים מורידים חלק מהחריזה.
            נפנה לתשובות – מה לא נכון על המילה Shocker?:

    1. היא משמשת להצביע על משהו רע – נכון. הדוגמה שניתנה היא עם הקבוצה שהפסידה.
    2. היא מתחרזת עם “Barry Crocker” – הן מסתיימות אותו דבר. זה חרוז.
    3. היא מילה שנמצאת בשימוש באוסטרליה – אם המילה לא הייתה בשימוש, לא היה הגיוני ליצור לה סלנג.
    4. היא סלנג אוסטרלי ל”בדרן”

             15. שואלים אותנו מה המטרה של הפסקה השנייה – נקרא:

                                   


            מדברים על ההתפתחות של צורת הסלנג החריזתי, ומציגים 2 גישות שונות למקור שלו. נפנה לתשובות:

    1. “לדון בתופעות של הגירה על התפתחות השפה” – לא מתאים.
    2. “להציג שתי גישות על המקורות של הסלנג החריזתי האוסטרלי” – מתאים
    3. “לתאר את סגנון הדיבור שפעם היה נהוג במזרח לונדון” – זה חלק קטן מהפסקה, ולא מטרתה.
    4. “להשוות בין סלנג אוסטרלי חריזתי בעבר ובהווה” – מדובר על העניין רק בשתי המשפטים האחרונים, אז זה פחות מתאים

           16. סביר ביותר שה”חוגים” בשורה 20 יכילו-

                               

            כתוב לנו שהיום, רוב האוסטרלים הצעירים (בייחוד בערים גדולות) – רואים את הסלנג החריזתי כמיושן. אז תשובות (1) ו(2) קורסות. תשובה (3) לא הגיונית כי זה סלנג שהתפתח באוסטרליה, אז מי שמהגר למדינה עדיין לא נחשף אליה.

    1. צעירים
    2. תושבים של ערים גדולות
    3. מהגרים לאוסטרליה
    4. אוסטרלים מבוגרים

           17. ניתן להסיק מהטקסט שבסלנג חריזתי אוסטרלי שהמשמעות של “nice bag of fruits”, היא כנראה-:
                  ניזכר בשיטה של הסלנג. כל הקטע הוא שזה צריך להתחרז. בתשובות רק תשובה (2) מתחרזת.

                 13.  מה המטרה העיקרית של הקטע?

  1. לדון בהתפתחות של אנגלית אוסטרלית – לא נכון. דיברו על סוג של סלנג אוסטרלי.
  2. להשוות בין סלנג חריזתי אוסטרלי, קוקני ואירי – גם לא מתאים. כל הטקסט התרכז בסלנג האוסטרלי. בפסקה השנייה דיברו על המקורות שלו, אך לא זו המטרה.
  3. להציג את התכונות של שפות לא פורמליות – הציגו בקטע רק שפה אחת.
  4. לדון בסוג לא רגיל של סלנג – מתאים

           18. שאלה כללית – נשמור לסוף.

           19. המטרה העיקרית של הפסקה הראשונה:

                         


הפסקה מציגה את הבקבוק של הבועות סבון כצעצוע פופולרי, ואז מדברת על טים, שהשקיע 11 שנים מחייו כדי ליצור בועות סבון בצבעים. לתשובות:

                                                                                                                                                                                                                                         

    1. לטעון כי בועות סבון הן הצעצוע הפופולרי ביותר בעולם – לא נאמר שזה הכי פופולרי.
    2. להסביר מדוע רעיונות חדשים לצעצועים מאבדים את קסמם מהר – זה נאמר במשפט הראשון של הפסקה, אך לא מוסבר.
    3. לתאר צעצועים שהיו בשוק מאז 1940 – לא! דיברו רק על צעצוע אחד בפסקה.
    4. להציג צורה חדשה של צעצוע אהוב – כן! דיברו על הבועות סבון – ועכשיו עליו בצבעים.

            20. מבקשים מאיתנו לנסח מחדש את שורה 8. נקרא אותה:
                   או בעברית: “מימוש חלומו של קהוא התברר כמשימה לא פשוטה.”

    1. קהוא הבין שבזבז 11 שנים מחייו. – לא מתאים כלל.
    2. הפיתרון התברר כפשוט – בדיוק ההפך.
    3. קהוא הגשים את המטרה שלו מהר מאד. – לא מתאים.
    4. היה מאד קשה לייצר בועות סבון בצבעים. – מתאים! החלום שלו היה לייצר בועות סבון בצבעים.

               21. אפשר להסיק ש”צבע שיורד במים ודוהה בספונטניות” (שורה 14)-

                                             
                      בשורה 14 רשום שלחוסר מזלו של קהוא, אף אחד לא יצר צבע שיורד במים ודוהה בספונטניות. אפשר להסיק מכך שהוא רוצה צבע כזה – אז תשובות (2) ו(4) נופלות. כדי להגיע לתשובה הנכונה ביותר נאלץ לקרוא לפני. רשום במשפטים הקודמים שהוא הצליח ליצור חומר שנשטף בקלות, אך הוא עדיין לא היה מוכן לשוק כי אפילו כתמים זמניים זעזעו הורים. אז אנחנו רוצים צבע שלא משאיר כתמים כלל. תשובה (3) נכונה.

    1. נשטף בקלות
    2. יזעזע הורים
    3. לא ישאיר כתמים
    4. לא יהיה מוכן לשוק

            22. לפי הפסקה האחרונה, _____ מומחים על כימיה של צבעים.

                   המשפט הראשון מספיק לנו. רשום שקהוא נעזר בד”ר סבניס, שהוא אחד מקומץ מומחים בכימית צבעים בעולם.

    1. סבניס מכשיר – לא רשום בפסקה כלל.
    2. קהוא התייעץ עם כמה – רשום שהוא התייעץ רק עם סבניס
    3. קהוא לא יכל למצוא – במשפט הראשון כתוב שהוא מצא
    4. יש מעט מאד – מתאים.

                     18. כותרת מתאימה לטקסט תהיה:

    1. הסכנה בהמצאת צעצועים – על אף שהיה קצת אזכור של סכנות, זה לא היה הרעיון המרכזי של הקטע.
    2. Zubbles: צעצוע קלאסי שהומצא מחדש – מתאים! כל הקטע דיבר על בועות סבון ואיך קהוא חידש אותן.
    3. איך קהוא וסבניס יצרו מהפיכה בשוק הצעצועים. – סבניס מוזכר רק בפסקה האחרונה, והם לא יצרו מהפיכה בשוק, רק בבועות סבון.
    4. דהייה ספונטנית: צבעים מתמוססים במים. – זה לא המסר של הקטע. צבעים מתמוססים במים שירתו את המטרה של הבועות סבון.

כדי להצליח באנגלית בבחינות כמו אמיר ואמיר”ם, חשוב ללמוד בצורה חכמה וממוקדת. בזינוק אנחנו מציעים לא רק קורסי הכנה איכותיים, אלא גם ליווי אישי וסיוע בקבלת הקלות מותאמות באמירנט – כך שתוכלו לגשת למבחן בראש שקט. אם אתם מכוונים לפטור באנגלית, קורס אמירנט הייחודי שלנו יוביל אתכם לתוצאה הרצויה, עם אפשרות לחזור על הקורס עד שתשיגו את הציון שחלמתם עליו.
רוצים לדעת איך להצטרף? צרו קשר עוד היום והתחילו את הדרך להצלחה שלכם באנגלית!

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

דילוג לתוכן