פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

מי מקבל הארכת זמן בפסיכומטרי?

קורס פסיכומטרי – מה לומדים בו
קורס פסיכומטרי – מה לומדים בו

קורס פסיכומטרי של זינוק, העניק ועודנו מעניק לאלפי תלמידים מדי שנה, ידע, כלים ויכולות פרקטיות לביצוע מבחן הפסיכומטרי ברמה הגבוהה ביותר.

תכנית קורס פסיכומטרי

התכנית של קורס הכנה לפסיכומטרי של זינוק, נועדה להעניק לתלמידיה, ידע, מיומנויות וכלים חשובים אשר מעניקים להם יתרון חשוב וגדול במועד הפסיכומטרי.

מה כוללת תכנית הקורס?

  • מסגרת מקצועית ואיכותית – מדובר באחד הנקודות החשובות ביותר בעת הלמידה למבחן הפסיכומטרי. תלמידים רבים יכולים ומסוגלים להוציא ציונים גבוהים, אך מוצאים את עצמם מבולבלים, לחוצים ו"בורחים" מהלמידה במבחן. במסגרת הקורס, אנו מעניקים לתלמידים מסגרת שמאפשרת להתקדם, ללמוד, לטעות ולהצליח. עם צוות מורים מיומן ותלמידים שמעוניינים בהצלחה, קל יותר ללמוד ולהשתפר.
  • מפגשים רבים – אחד המאפיינים הבולטים של קורס פסיכומטרי בזינוק היא כמות מפגשים גדולה המתבטאות גם בפגישות פנים אל פנים וגם בשיעורים אונליין. במסגרת המפגשים המורים מעניקים לתלמידים שאלות לדוגמה מהמבחנים האחרונים, טכניקות לניהול זמן ופתירת בעיות, מקום לשאול שאלות ולא פחות חשוב – תרגול.
  • כיתות קטנות – כל תלמיד חשוב לנו, ולכן כיתות קטנות הן המפתח להצלחה. בעזרת כיתות קטנות כל תלמיד מקבל יותר יחס ותשומת לב. כיתה קטנה מאפשרת לכל תלמיד להתבטא, מאפשרת לכיתה ללמוד יותר חומר בצורה חכמה ונוחה ומאפשרת ריכוז גבוה יותר גם של המורה וגם של התלמידים.
  • עזרה לליקויי למידה – במידה ומגיע לכם קצבה בביטוח לאומי, הארכת זמן, או כל הקלה אחרת, אנו נדאג שתקבלו זאת. אנו נלווה אתכם, ניתן טיפים וכלים לקבלת היחס שמגיע לכם כך שתוכלו להצליח לעשות את הפסיכומטרי עם הקלות.
  • מורים מקצועיים – המורים שלנו הם בוגרי הקורס לפסיכומטרי, שלמדו, תרגלו והצליחו במבחן לפסיכומטרי. בנוסף, צוות המורים שלנו עובר הכשרות באופן קבוע, על מנת להישאר מעודכנים בכל הנושאים החדשים ולדאוג כי אתם התלמידים, תקבלו את הכלים הטובים והמעודכנים ביותר. עם המורים של זינוק תוכלו להיות רגועים שהחומר שתלמדו הינו רלוונטי ואיכותי, וכי השיעורים בכיתה יתבצעו באווירה לימודית בריאה, נינוחה ומעניינת.

לקבלת מידע נוסף על קורס פסיכומטרי של זינוק, ניתן ליצור קשר עוד היום.

 

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן