פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

מבחן פסיכומטרי – כל מה שצריך לדעת על המבחן

מבחן פסיכומטרי – כל מה שצריך לדעת על המבחן

אם אתם מתכננים על לימודי תואר בקרוב וודאו אם אתם צריכים ציון פסיכומטרי בתנאי הקבלה שלכם. מבחן פסיכומטרי בוחן את היכולות הלימודיות של הנבחנים ובעזרת ציון הנא בין 200 ל-800 מדרג את יכולות הלימוד הללו והאם אותם סטודנטים כשירים ללימוד מקצועות מסוימים. ישנם מסלולי לימוד תובעניים הדורשים לימוד וזכירה של לא מעט חומר, לצד יכולות מעשיות פרקטיות של החומר הנלמד. המבחן הפסיכומטרי בא למעשה לסנן את התלמידים לקבוצות לימוד לפי ציון, כך שאם אתם רוצים ללמוד מקצוע טובעני כמו משפטים או רפואה למשל, תצטרכו ציון פסיכומטרי גבוה מאוד.

גלו את החוזקות והחולשות שלכם:

המבחן הפסיכומטרי מחולק ל3 חלקים: מילולי, כמותי ואנגלית. לכל אחד מאלה יש הרבה חומר ללמוד ואינספור טכניקות לימוד שיכולות לסייע לכם לפתור את השאלות והתרגילים, לעתים מבלי לזכור את החומר יותר מדי. כמובן שיש גם פקטור של לחץ במבחן ועליכם להתכונן גם לזה על מנת לא ליפול קורבן לבלאק אאוט שיפגע בביצועים שלכם במבחן וזאת ללא קשר לכמה השקעתם בלימוד למבחן. במהלך ההכנות למבחן אנו ממליצים לכם לגלות היכן אתם חזקים יותר והיכן נדרש יותר זמן לתרגול פסיכומטרי ולימוד ובהתאם לכך להשקיע את זמן הלימוד שלכם.

תרגול לפי מחלקה:

  • החלק הכמותי – החלק הכמותי או המתמטי אם תרצו מלא בחומר שאתם צריכים ללמוד אבל יותר מכך בוחן את המהירות שבא אתם מחשבים את התרגילים וכמובן פותרים אותם נכונה. במהלך מבחן פסיכומטרי אתם עשויים להיתקל עם תרגילי שברים, נעלמים, שאלת מילוליות, אי שיוונים, בעיות אחוזים, טריגונומטריה ועוד.
  • החלק המילולי – החלק המילולי בשפה העברית מטרתו לא רק להעשיר את השפה שלכם עם מילים רבות בשפה גבוהה, אלא גם תבחן את היכולות שלכם באנלוגיות, השלמות משפטים, דקדוק, לשון, לוגיקה ועוד.
  • אנגלית – בשפה האנגלית תיבחנו עם שאלות/תשובות, תרחיבו את אוצר המילים שלכם, תשלימו משפטים ועוד סוגים שונים של שאלות שיבחנו את הידע וההבנה שלכם בשפה האנגלית.

 

כל אלה ביחד ירכיבו מבחן פסיכומטרי שיבחן את היכולות הלימודיות שלכם. המטרה היא לא רק לענות מהר אלא גם נכון וזאת גם ביחס לתלמידים אחרים בכיתה שלכם. על מנת לצלוח את המבחן בציון גבוה תצטרכו לפתח מיומנויות לימוד ולאמץ כלים חשובים שתלמדו במהלך קורס פסיכומטרי מקצועי.

 
 

 

 

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן