פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

למה חשוב לאבחן הפרעת קשב?

פעם היה נהוג לחשוב שאחרי גיל 18 אין צורך לבדוק האם ישנה הפרעת קשב, שכן ברגע שנגמרות הבגרויות ובחיים הבוגרים בכלל כבר אין את אותן דרישות ללמידה ממושכת, בחינות וכיוצ"ב. היום כבר ידוע שהפרעת הקשב מלווה את האדם לכל אורך חייו, שהיא ברוב המקרים גנטית, ושגם אם היא אינה מורגשת כל הזמן, היא תמיד שם.

הפרעת הקשב והאופן שבו היא תשפיע על ו/או תשבש לנו את היומיום תלויה ברמת הקשיבות הנדרשת בכל סיטואציה, מהתנאים המתרחשים בכל מצב. למעשה, אנשים רבים בעלי הפרעות קשב מספרים שהיא פחות מפריעה להם בלימודים ויותר במסגרות חברתיות ולאיכות החיים בכלל. לרבים מהם קשה להתעורר בבוקר או להרדם בשעות המקובלות, כך שהזמנים שלהם לא מצליחים להסתנכרן עם הזמנים המקובלים למפגשים חברתיים או לכל מיני סידורים כמו בבנק ובדואר. מעבר לכך, בגלל הבעיות שהיא גורמת, לרבים אין בכלל סבלנות לאינטראקציה חברתית, ליציאה לסרט או לתערוכה… דווקא בגלל האנרגיה הנדרשת מהם באותן סיטואציות. אינטראקציה חברתית דורשת מבעלי הפרעות קשב אנרגיה רבה, ואם היא לא מאובחנת ומטופלת היא יכולה לשבש באופן משמעותי את איכות החיים.

 

מרכז זינוק מקיים קורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית לתלמידים לקויי למידה ובעלי הפרעות קשב וריכוז. מכיוון שאנחנו יודעים שתלמיד שחווה קשיי למידה זקוק לסיוע בלמידת החומר גם מעבר לשיעור, אנחנו מביאים את השיעור למחשבים ולסמארטפונים שלהם. בקיצור ממש, אנחנו מקבלים שאלות מהתלמידים ומייצרים מהם סרטוני תרגול פסיכומטרי.

עשינו כל כך הרבה עבודה שחשבנו שחבל יהיה אם לא נשתף!

אם חפץ ליבכם בבחינות פסיכומטרי משנים קודמות ופתרונות מפורטים ומצחיקים להן  – לחצו כאן.

אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה כמותית לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה מילולית  לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול באנגלית לחצו כאן.

אנו גם מסייעים לתלמידים שלנו לקבל הקלות בפסיכומטרי, לדוגמא מחשבון, הארכת זמן, הפסקות, כיתה מצומצמת, בחינה ממוחשבת וכו' – אם אתם רוצים לבדוק זכאות או לקבל כמה טיפים לחצו כאן

.אם ברצונכם ללמוד יותר על לקויות למידה או על הפרעת קשב וריכוז לחצו כאן.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן