פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

כך תלמדו בצורה אפקטיבית לפסיכומטרי

ציון הפסיכומטרי הוא חלק חשוב בחיים האקדמאיים שלנו. למעשה הוא החלק הראשון בדרך כלל בתחילת הדרך במסע האקדמי שלנו. מבחן הפסיכומטרי בודק את היכולות הלימודיות שלנו ובעזרת הציון הניתן לנו ולנבחנים אחרים הוא מסנן בעצם את הקהל לפי היכולת הנדרשת להשלמת מסלול לימודי בתחום מסוים. ללמוד לפסיכומטרי יכול לגזול מכם שעות רבות ויש שיאמרו נבחנים שלא היו להם חיים במשך כמה חודשים. ובכן, למידה אפקטיבית לא רק תסייע לכם להוציא ציון גבוה יותר בפסיכומטרי אלא גם תחסוך לכם זמן רב בלימוד ותרגול.

להלן מספר טיפים ללימוד אפקטיבי:

הרחבת אוצר מילים בצורה אפקטיבית:

הבעיה אצל מרבית התלמידים היא שהם משקיעים כל כך הרבה זמן בשינון המילים והפירושים שלהן ושוכחים לגמרי שאלה יכולות להופיע בצורות ובהטיות שונות. אם לא תבינו את המשמעות שלהן סביר להניח שגם לא תצליחו בחלק הזה של המבחן. לפעמים עדיף ללמוד פחות מילים אבל בצורה אפקטיבית יותר וזה עשוי להספיק.

טכניקות פתירה לחלק הכמותי:

החלק המתמטי במבחן הפסיכומטרי לא דורש מאתנו לפתור במהירות תרגילים ברמה של 5 יחידות מתמטיקה. התרגילים ניתנים לפתרון פשוט יותר בדרך כלל, אולם מן הסתם שהתרגילים מתוחכמים ודורשים לימוד של טכניקות לימוד כדי להגיע אל הפתרון במהירות. כדאי להצטייד עם כמה טכניקות לימוד בחלק הכמותי ואלה יהיו כלים משמעותיים עבורכם במבחן.

שוחחו באנגלית כדי לשפר את החלק הזה:

אין דרך טובה יותר ללמוד אנגלית (או שפה חדשה בכלל) מאשר לדבר עם מישהו אחר באותה השפה. גם אם זה מביך אתכם, גם אם אתם מרגישים שאוצר המילים שלכם הוא לא מספיק – זה לא משנה בכלל. דברו באנגלית עם חבריכם ללימודי הפסיכומטרי, עם בני המשפחה שלכם, עם חברים שלכם מחוץ ללימודים ואם צריך אז אפילו עם מורים פרטיים דרך האינטרנט או אנשים מחו"ל. התכתבו אתם, שוחחו עמם באנגלית וכך תשפרו את האנגלית שלכם תוך כדי שיפור אוצר המילים.

הצטרפו לקורס מסודר:

מחקרים מראים כי תלמידים שעברו קורס פסיכומטרי משיגים ציונים גבוהים יותר באחוז משמעותי מאלה שלא למדו דרך קורס. הסיבה לכך היא שבמהלך הקורס לא רק מלמדים אתכם טכניקות וכלים שונים שיעזרו לכם לפתור מהר יותר, אלא שיש לכם עוד אנשים ללמוד אתם, שהשיעורים מועברים בצורה מסוימת מבוססת מחקרים והוכחה כיעילה ביותר לאותו ארגון להכשרת התלמידים שלו וכן גם ביצוע סימולציות והגעה מוכנה יותר למבחן עצמו.

 

 

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן