פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

הארכת זמן בפסיכומטרי – הקלות במבחן הפסיכומטרי

הארכת זמן בפסיכומטרי – הקלות במבחן הפסיכומטרי
הארכת זמן בפסיכומטרי – הקלות במבחן הפסיכומטרי

הארכת זמן בפסיכומטרי מסייעת לאנשים הנבחנים במבחן לקבל זמן נוסף במטרה לענות על השאלות בצורה הטובה ביותר.

הקלה באמצעות בחינה ממוחשבת

בבחינת פסיכומטרי רגילה אין הקלות שאינן חלק מהמבחן הממוחשב ולרוב התלמידים נבחנים עם תלמידים נוספים לצידם כאשר לכל פרק יש זמן זהה. בכל הקשור להארכת זמן, הרי מדובר על הארכת זמן משמעותית למדי. רק לדוגמא, כאשר בבחינה רגילה יש 55 שניות לענות על השאלות, הרי במסגרת הארכת זמן ניתן לקבל עוד כמה דקות לשאלה.

 מהי ההקלה במסגרת קטע הקריאה

במסגרת קטע הקריאה ניתן לראות גם הקלה במספר הקטעים אותם התלמיד נדרש לקרוא. אם בבחינה פסיכומטרית רגילה יש 8 דקת לקריאה ולפתור כמה שאלות, הרי במסגרת הארכת זמן בפסיכומטרי יש 11 דקות עבור השאלות.

 כיצד הקראת המבחן מסייעת לתלמידים

תלמידים המקבלים הקלה הכוללת בין היתר הקראה של המבחן בעברית או באנגלית זוכים לקבלת הארכה של זמן. בו ברגע שמתקבלת הארכה של זמן – מדובר בהארכה אוטומטית לכל החלקים בבחינה, לרבות עברית אנגלית וחלק הקריאה.

 מהי רמת הקושי של המבחן

שימו לב, רמת הקושי של הבחינה הממוחשבת בה זוכים לקבלת הארכה אינה דומה אלא משתנה בהתאם להצלחה. תלמיד אשר זוכה לקבלת הקלה הכוללת בין היתר בחינה ממוחשבת מקבל בחינה ובה מספר שאלות מצומצם.

 כיצד מקבלים את ההקלה

יש להדגיש כי קיים קושי לקבל את ההקלות לבד ולכן ההמלצה היא לפנות אל המרכז הארצי ולהציג את כל הטפסים הדרושים לקבלת ההקלה.  כאשר נעזרים במרכז הארצי המהווה גוף מקצועי, יש אפשרות להשיג את ההקלה בצורה מהירה יותר.

סיוע מטעם מורים מומחים

גם אם מדובר בהארכת זמן עדיין קיימת חשיבות עליונה להשקיע וללמוד היטב לבחינה הפסיכומטרית. מכאן, יש חשיבות עליונה לפנות אל מורים מקצועיים. בשל העובדה כי היום ישנם לא מעט מרכזים העוסקים בלימוד לבחינה הפסיכומטרית, המטרה היא לבצע סקר מקיף על מנת לבחון את ההיצע כדי למצוא את המקום המקצועי ביותר בו ניתן לקבל סיוע. קבלת הסיוע תסייע רבות במעבר הבחינה בציון גבוהה.

לקבלת מידע נוסף על קורס פסיכומטרי של זינוק, ניתן ליצור קשר עוד היום.

 

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן