פסיכומטרי בהתחייבות להצלחה

האם לספר למראיין על הפרעת הקשב והריכוז?

התשובה לשאלה הזאת אינה חד משמעית וההחלטה הזאת תהיה תלויה בין הקשר באינטראקציה שנוצרה עם המראיין. דבר חשוב שעליכם לזכור, אמנם, זה שכאשר המראיין שומע אתכם אומרים "הפרעת קשב" הוא לא תמיד מבין במה מדובר. יתכן שמכיוון שהוא לא יודע במה מדובר, הוא ישר יתייג את המילה "הפרעה" כמשהו שלילי, לכן לא חייב לומר את המילה בצורה מובהקת, אלא לספר יותר כיצד היא באה לידי ביטוי ולעשות זאת, כמובן, בצורה חיובית. למשל: "אני לא איש של פרטים, אבל אני מעולה בלראות את התמונה הכוללת".
בנוסף, יש דברים שניכרים כבר בראיון עצמו. אם אתם למשל תזזיתיים ונעים ללא הרף בכיסא, אתם יכולים לומר "כפי שאתה רואה אני אדם דינמי, אני צריך תנועה, ובגלל זה אני כאן ואני רוצה לעבוד כאיש מכירות שטח. זה תפקיד שדורש אקטיביות וזה מי שאני. אולי זה לא טוב תמיד להיות ככה, אבל אני חושב שבתפקיד זה ישרת אותי מצוין.

לסיכום, האמינו בעצמם. רגע לפני הראיון קחו כמה נשימות. היזכרו באנשים שאתם אוהבים, בהצלחות שלכם, ביכולות שלכם, בייחודיות שלכם… אנשים בעלי הפרעת קשב וריכוז הם מיוחדים במינם, ואם אתם באים לראיון עבודה לתפקיד המעניין אתכם והתכוננתם כראוי, אין סיבה שלא תצלחו אותו.
בהצלחה !

 

מרכז זינוק מקיים קורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית לתלמידים לקויי למידה ובעלי הפרעות קשב וריכוז. מכיוון שאנחנו יודעים שתלמיד שחווה קשיי למידה זקוק לסיוע בלמידת החומר גם מעבר לשיעור, אנחנו מביאים את השיעור למחשבים ולסמארטפונים שלהם. בקיצור ממש, אנחנו מקבלים שאלות מהתלמידים ומייצרים מהם סרטוני תרגול פסיכומטרי.

עשינו כל כך הרבה עבודה שחשבנו שחבל יהיה אם לא נשתף!

אם חפץ ליבכם בבחינות פסיכומטרי משנים קודמות ופתרונות מפורטים ומצחיקים להן  – לחצו כאן.

אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה כמותית לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול בחשיבה מילולית  לחצו כאן.
אם חפץ ליבכם בסרטוני תרגול באנגלית לחצו כאן.

אנו גם מסייעים לתלמידים שלנו לקבל הקלות בפסיכומטרי, לדוגמא מחשבון, הארכת זמן, הפסקות, כיתה מצומצמת, בחינה ממוחשבת וכו' – אם אתם רוצים לבדוק זכאות או לקבל כמה טיפים לחצו כאן

.אם ברצונכם ללמוד יותר על לקויות למידה או על הפרעת קשב וריכוז לחצו כאן.

רוצים לקבל עוד מידע
על הקורסים של זינוק?

תשאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם במהירות הזינוק!

מעוניינים לשמוע עוד על קורס פסיכומטרי עם התחייבות להצלחה?


השאירו את הפרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן