מנחה ומרצה בתחום אסטרטגיות למידה באמצעות טכנולוגיות.
ניסיון מקצועי
עבודה עם ילדים ומבוגרים עם לקויות למידה והפרעת קשב, מרצה במכללת סמינר הקיבוצים. מנחה סדנאות בתחום תפקודים ניהוליים (ניהול עצמי וניהול הסביבה). קידום ותכנון פרויקטים אישיים, מקצועיים ואקדמיים.
מומחית בשילוב כלים טכנולוגיים בלמידה ובחיי היום יום בעיקר עבור אנשים עם לקויות למידה והפרעות קשב.
מוטו מקצועי
לאפשר לכל אחד ליצור את המרחב האישי שלו שבו יוכל לממש את הרצונות שלו.
מהות הטיפול
הבנת האבחון (אבחון לקות למידה ו/או קשב), הבנת הכשרים החזקים שלי מול הקשיים. התאמת תכנית אישית בהתאם למסקנות אלו: תכנון ויישום של יעד/פרויקט באמצעות כלי ייחודי אשר פותח בעבודת הדוקטורט שלי. התהליך יכלול במידת הצורך, שילוב כלים טכנולוגיים בחיי היום יום לצורך ארגון המידע, ארגון היעדים ואף לצורך תכנון וניהול הזמן. דוגמא לכלים טכנולוגיים: יומנים אלקטרוניים, תוכנות לארגון מידע ועוד.
הרבה אנשים חרדים ממתמטיקה ולמעשה רבים מהאנשים המאובחנים עם הפרעות קשב (אך לא רק) לוקים גם בדיסקלקוליה. דיסקלקוליה – קושי בחישוב (מהמילה calculate באנגלית, לחשב) נובעת משלושה גורמים, היא יכולה להיות על בסיס הפרעת קשב וריכוז, על בסיס בעיה בזיכרון עבודה או על בסיס לקות בהמיספרה הימנית במוח.
חשוב מאוד לאבחן דיסקלקוליה מכיוון שהבנת המתמטיקה לא נפגמת, אלא רק הצד הביצועי שלה, החישובי, וחבל שאדם עם דיסקלקוליה לא יהנה מלימודי מתמטיקה גבוהה. תפקיד המאבחן הוא לדעת על בסיס מה הדיסקלקוליה ולמצוא פתרונות מתאימים, כמו, כאמור, שימוש במחשבון, אקסל ואתרי אינטרנט כמו www.webmath.com.