תוצאות חיפוש עבור הביטוי
חיפוש בלקויות למידה
לסטודנטים - מאמרים אקדמיים
מלכה מרגלית,חנה טור-כספא
בי"ס לחינוך אוניברסיטת ת"א
(פסיכולוגיה ז(1), תשנ"ט 1998, עמודים 64-76)
עבור כל תלמיד בית ספר, יש משמעות רבה לטיב ההסתגלות לסביבת בית הספר: לימודים בכיתה, יחסים עם המורים, קשרים עם חברים ופעילויות בשעות אחר הצהריים. בשנים האחרונות התברר שטיב ההסתגלות משמעותי במיוחד עבור תלמידים לקויי למידה.
עבור כל תלמיד בית ספר, יש משמעות רבה לטיב ההסתגלות לסביבת בית הספר: לימודים בכיתה, יחסים עם המורים, קשרים עם חברים ופעילויות בשעות אחר הצהריים. בשנים האחרונות התברר שטיב ההסתגלות משמעותי במיוחד עבור תלמידים לקויי למידה.
א.בתיה, ו. שרון. כתב- עת של לקויות למידה. אוסטין: מרץ\ אפריל 2003. מס' חוברת: 36, ע"מ: 101-108
General and specific issues for researchers’ consideration in applying the risk and resilience framework to the social domain of LD. Learning Disabilities Research and Practice, Wong, B. Y. L. (2003) , 18(2), 68-77
Maag, J. W., & Reid, R. (2006). Journal of Learning Disabilities, 39 (1) 3-11.
(John Everatt, Sally Weeks and Peter Brooks (2008
"Dyslexia"- an international journal of research and practice,
volume 14 issue 1 pages 16-41
Megan. W. & Christine. C. (2009) Social competence and learning difficulties: Teacher perceptions. Australian Occupational Therapy Journal (55), 256–265.
across late elementary school.
Au: Estell, D.B, Jones, M.N. Pearl, R., Van Acker, R.
Einar m. Skaalvik and Sidsel Skaalvik